Bra att jag kan hålla huvudet kallt?

Herregud.
Vilken vecka jag har haft. Huvudet hänger inte riktigt med vilket gör att jag tar knepiga beslut? ( ;

Hur som, jag håller på att fixa nere i lägenheten för fullt. Soffa och säng är på plats, jag har en ruskigt stor säng alldeles för mig själv! För tillfället fixar jag i mitt polkagriskök. Det ska bort. bort, bort. bort.

Bakfylle ångest är den värsta ångesten. Om ni inte visste det redan? Sen så säger man "det ska jag aldrig göra om", men gör det troligtvis ändå? Svammel.


Imorgon har jag mitt hemska 08:00-20:30pass. Jag avskyr det jäkla passet. Efter det ska jag hänga med Kicki-Kaka, vi är båda lediga på tisdag så det kan sluta hur som helst?

Nu ska jag hoppa ned och slipa bort allt det hemska röda.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0