Har världen stannat vid -16?

Snoooorkallt ute idag!
Gårdagen spenderades med fröken Ella. Birstabesök, förflyttningar av kartonger och en jätte-TV! Kvällen avslutades perfekt med att dricka lite vin ur plastmuggar i hennes nya soffa. Dansade hela vägen hem 02:20. Såg inte en människa på hela sträckan, tokskönt.

Idag har jag haft Ragnar hängandes här. Han är typ stans coolaste hund, sjuk energi och söta taxben. Han låg helt däckad brevid mig i soffan medans jag glodde på H P. Kass kvalite, men det gör inte så mycket eftersom att jag kan det mesta utantill. ( ;

Åkte ned och träffade världens bästa Becka på stan när hon slutat. Stressade igenom några butiker och vräkte i oss sushi. Vi hade samma låga nivå idag tror jag, så det passade perfekt!
Har precis gjort mig en kopp kaffe och i brist på annan sysselsättning drar jag mig nog ned mot lägenheten och pillar lite på skåpen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0