Hjulen på bussen snurrar runt, runt, runt!

I'm on my way!

Alldeles för stressig morgon det här. Kom hem från jobbet vid nio, slängde ned allt mitt strunt i väskan, in i duschen, klädde på mig, jagade rätt på mina möbler, väntade på Mor min, åkte iväg till IKEA när klockan var 11:10, köpte köksbordet jag sett på fyndavdelningen igår, skruvade isär skiten och slängde in det i Mor mins superbil (allt ryms i den!), hem och hämtade packningen och stressade ned till bussen. Jag hann dit med två minuter tillgodo. :D
Så nu sitter jag här på bussen och stressar av lite. Synd att det inte finns nå ström till datorn, mittt batteri räcker tyvärr inte så länge. Nu är det bara 5 timmar och 20 minuter kvar av denna härliga bussresa.

I love it!


http://www.youtube.com/watch?v=ZaLtvdFUJvc&feature=channel


Jag älskar den här versionen! Orginalet är också alldeles förträffligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0