Inga kommentarer?

Ibland undrar jag. Och inte fan får jag några vettiga svar?
Livet kan vara väldigt intressant ibland. Just nu önskar jag att jag kunde ha en sån där "utomkroppslig upplevelse" och se allt från friska och klara ögon. Jag hade ju troligtvist bara fnysigt åt mig själv.

Har tagit hem svt's serie "Spung", De kring min ålder kommer kanske ihåg den, den sändes i stundenttiderna. Fruktansvärt pinsam!

Jobbar nu hela julhelgen precis som vanligt, för fjärde året i rad.
Har en skön känsla, har kommit på att som 27-åring är det här den första julen på åtta år som jag är singel. Förstå Jennie? Det känns... skönt?

Oj, hej och hå, där åkte datorn i golvet? Kanske är dags att jag går och sover? Vem vet, det kanske blir en bra dag även imorgon?



.. Musiken är mina känslor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0