Skadlig stressnivå för tillfället.

Jobbade som skrivet natten mot idag. Kände att jag var i ett akut behov av att klippa mig innan jag åker imorgon och den enda klipptiden Emma hade var 11:30 idag. Sagt och gjort tvingade jag mamma att väcka mig efter typ 90 minuters sömn för att åka ut på Birsta. Nyklippt och i ett zombie-liknande tillstånd släpade jag mig över till IKEA för att köpa soffan och sängen, huvudsaken var att jag fick dom hemkörda och resten fixar sig med hjälp av familj och vänner. När jag äntligen fått tag i det jag skulle ha sa varuutlämningen att Jetpack skulle komma med möblerna 15:00-18:00. Så jag stressade hem för att få kunna slummra tills det att de skulle ringa. Men tji fick jag. Klockan blev 18:30 och jag hade inte hört någonting så jag ringde till Jetpack här i S-vall och frågade var dom höll hus eftersom att jag behövde åka till jobbet snart. Den här människan var inte direkt medhjälplig utan gav mig nummret till han som körde bilen. Ringde vidare men fick fan inget svar. Skitförbannad! Så nu sitter jag här på jobbet och stressar upp mig över hur jag ska hinna med mig imorgon, jag åker ju klockan 12.


Woho! Jag åker ned en sväng till Becka i sthlm imorgon! Miljöombyte är bra. Allt är bra för mig för tillfället. Och ni.. jag mår bra.


Nu väntar en lång natt igen, jag hoppas att den blir någorlunda lugn och att jag hittar något att sysselsätta mig med här på datorn.

Btw så var min lill-lillhund (som jag är nybliven extramatte åt) och hälsade på mig idag! Hans riktiga matte var och hämtade lilla "Ragnar" förut idag, så han är alldeles nykläckt! .. Fast åtta veckor då. Men gud så vacker, honom kommer jag att skämma bort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0