Tantsnusk och långa bad.

Dagen började/slutade med att jag efter jobbet skulle träffa en kundansvarig från DIN ass. och få prata om situationen kring jobbet. Var brutalt ärlig och sa min mening om mycket. Kändes fruktansvärt skönt när jag gick därifrån och det berodde nog på att jag fick träffa någon som faktiskt lyssnade och tog in det jag sa, det har jag aldrig upplevt från det här företaget tidigare! Mamma hämtade upp mig vid hotellet och vi for ut till Telia för att fixa med mobilen, så nu är det klart också tack gode gud. Var inte i säng förens strax efter elva, efter att ha vaknat av och till vaknade jag 14:15 med en fruktansvärd hosta och kunde inte somna om. Så jag parkerade mig i badkaret med en kopp kaffe och en bok i några timmar.

Jag väntar på att måndagen ska komma snart så att jag får veta om jag får mina köksstolar då, annars måste jag vänta till i mitten av januari och det har jag ingen vidare lust med.

Sitter här och funderar på hur jag ska få den här natten att röra sig så fort som möjligt framåt, finns inget vettigt alls på TV:n inatt. Iofs tog jag ned fjärde säsongen av Skins förut idag så den skulle jag kunna plöja mig igenom? Skins är underhållande, sex droger och.. Sex och droger. Sen slänger vi in lite lagomt med ångest så blir det fint. Love it!

Nu ska jag sätta mig och läsa mitt tantsnusk igen i någon timme innan det blir Skins.
Adjö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0