Vadå jul?

Gick nyss på min första natt av fyra, så ja jag jobbar hela julen. För fjärde året i rad. Hurra?
Min stressnivå är sjukligt hög för tillfället och jag är rätt så säker på att jag kommer att drabbas av en hjärtinfarkt innan jag fyller 30. Hoppas bara att jag hunnit hoppa fallskärm innan dess.. Och allt annat som finns på min att-göra-innan-jag-blir-sjukt-gammal-och-grå-lista. Har tappat några år som jag måste ta igen nu.

Hur som. I morgon tänker jag börja att flytta in i min lägenhet! .. Eller vi tar lite i taget. Kanske är enklare när jag faktiskt är ledig någon dag för nu sover jag ju ändå bara om dagarna.

Sitter här och tokhoppas på att jag kan byta bort min annandag, vill gärna vara social då. Jag ska genast ringa och kolla läget..

Becks berättade en sak för mig igår som gjorde mig grymt irriterad på en viss människa. Jäkla tönt?

Tio timmar kvar till hemgång, I love it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0