Vem visste att det fanns så många nyanser av grått?

Allvarligt? Jag gillar inte att ta beslut, jag har alltid haft någon som hjälper mig lite på traven och nu stod jag där som ett fån som bara ville ha en vanlig jäkla grå färg. Men ja, jag fick tag i en tillslut. Grå. Ska panikmåla ena väggen i rummet (eftersom att jag väntar med tapetseringen där tills våren kommer) och sen ska jag även ta köket. Men det kan jag fixa med när jag bor där.

Efter påtryckningar från både höger och vänster så tar jag inte något tåg på fredag, utan buss. Jag hatar att åka buss. Men vad gör man inte för att få träffa Becks?

Nu väntar två nätter med jobb. Vi får se hur de kommer att flyta på, känner mig inte utvilad direkt. Tur att jag har datorn med mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0