Why is the rum always gone?

Hej och hå, nu är jag tillbaka på jobbet igen. Kom hem 15:40 efter att ha åkt buss alldeles för länge, men hem kom jag iaf efter ett stressande utan dess like i från Becks lägenhet. Min rygg skriker varje gång jag försöker sträcka på mig, märket ser ännu lustigare ut idag.. Annika frågade om jag blivit riven av en varulv eller något liknande, men nej! Eller.. allt från söndags morgonen är lite... suddigt? Varken Becks eller jag fattar vad som hände där, förutom att jag kom ifrån henne och virrade mig bort längs Hornsgatan. Fel på mobiler till trots så hittade vi tillbaka till varandra med lite hjälp och vi kunde påbörja vår färd hem mot Solna med ett "luftintagarstopp" på bron. Efter det är allt om möjligt ännu suddigare? Det enda jag vet är att när jag vaknar 06:30 har jag bytt om, tagit på mig hörlurarna och funderar lite över varför deras hallmatta ligger uppåt väggen? Tydligen hade Becks snubblat på sin väg mot sängen. Aja, fint.

Idag fick jag träffa Ragnar igen! Han är hur cool som helst med sina små taxben. Måste hitta mig några schysta pip-leksaker åt honom som han kan ha när jag får leka med honom hemma hos mig.


I övrigt är det bra, tärd som attans men bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0