04:48.

Kan någon berätta för mig vad som hände vid den tiden imorse, för att jag vet att något inträffade?


Välkommen tillbaka Ångesten, min käre vän. Jag vet inte varför, men idag på IKEA höll jag på att drabbas av en sån där riktigt läskig panikångest-attack. Just i det ögonblicket skulle jag ha kunnat ge min högra hand bara för att få vara lite osynlig. Att inte existera.

I fredags kväll besökte jag en viss Sara P, där även Anna huserade för kvällen. Alldeles förträffligt trevligt att få träffa dom och bara prata strunt! På väg mot nattbussen hem så lyckades jag hålla mig från att halka hela fem gånger, starkt jobbat!

Och igår drack jag en snuskigt god rom.
Då kan det lätt bli så att man ser ut ungefär så här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0