Dödstrött men glad ändå.

Det blev inte mycket sömn idag heller. Jag antar att jag har alldeles för mycket saker som virvlar runt i huvudet för tillfället? Men tröttheten till trots så har jag en bra dag idag. Var tvungen att ringa Becks och glatt utbrista "Hej, jag har en bra dag idag!". Men natten är ju lång, fast jag har en bra känsla i kroppen, det här blir bra det.
Det är ingen nyhet att jag inte äter när jag mår mindre bra så helt plötsligt blev jag hungrig nu ikväll. Men det enda jag hade här på jobbet var keso, tomater och riskakor. Så så fick det bli. Inte konstigt att jag får en chock när jag ställer mig på vågen, så här lite har jag inte vägt på.. fyra år?


Imorgon ska det firas med Ella iaf! Vet inte när, var, hur vi ska lägga upp kvällen men det är sånt där som brukar flyta på eftersom. Måste dock upp alldeles för tidigt för att uppsöka Systemet.

Nu ska jag koka mig en till kopp kaffe och hoppas på att den här natten drar förbi fort så att jag får komma hem och sova, annars kommer det att synas en zombie i nattvimmlet imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0