En sjungande själ.

När man jobbar nätter som jag har hinner man inte med så mycket annat än att jobba-sova-äta-jobba. Sen fortsätter det så i några dagar, så det finns inte så mycket att skriva om egentligen. ..visst skulle jag kunna tjata vidare om värken i själen, men men. Som jag alltid gjort så försöker jag sticka ned huvudet i sanden och låstas som att jag är ok. Det är enklast så.

Var ut en snabbis till Birsta idag, inhandlade ett par stövlar på scorett. Dyra men välbehövda, jag fyser om mina stackars converse-skadade fötter i snön.  


Träffade nyaste tillskottet i lilla familjen Laurin: Gramse, 8,5 veckor. En sjukt ullig liten Leonberger-valp som sa att han ska bli min nya bästis med hjälp av en hel armé av pipleksaker.
.. Även att min arbetskollega AEE nyss ringde och berättade att hon tingat en valp (Ragnar?) som kommer i början av december, då får jag vara hundvakt!

Nu har jag snart 1.66 / 4 nätter kvar för den här gången, sen är jag ledig en hel dag för att sedan vara tillbaka på några dagpass, helt fantastiskt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0