Hoppas på en superkväll!

Det goda hümöret håller i sig även idag. Fortfarande dödligt trött så vem vet, jag kanske somnar innan vi ens hittat ut? Nej. Inte riktigt min grej det. Ella ringde precis, vi ska käka pizza när hon och kusinen kommer in från Sörberge. Vilket innebär att jag har dryga timmen på mig att göra mig snygg och fräsch på.
Jisses, har inte käkat pizza på över en månad. Nästan så att jag glömt hur det smakar.
Vet inte riktigt var vi kommer att hamna ikväll, huvudsaken är att jag får se folk i rörelse. Hade gett min vänstra halsmandel för att få vara på Stadshuset ikväll men jag missade såklart förköpet. Så i min värld ringer Oscar's högst ikväll. Men vi får la se. ( ;


Slå en pling så möts vi ute i nattvimmlet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0