Jag har tio nya nycklar.

Det var ju absolut inte meningen att vara smått bakfull när jag klev upp för att gå och jobba mitt extrapass idag. Absolut inte. Kicki-kaka och jag var och drack kaffe på stan, ingen av oss hade lust att gå hem strax efter 18 så... "Jaah, vi går och tar en öl/vin på Bishop's!" Sagt och gjort. Kaka findrack japansk whiskey (ena smakade suveränt!) och jag tog vin som vanligt. Vi hade det astrevligt! Skulle egentligen ha åkt hem med 21:15-bussen men det blev två timmar senare? Saken är den att jag bara drack.. två och ett halvt glas vin, men likt förbannat så slog det där det skulle? Iofs kan jag skylla det på sömnbrist.. och vätskebrist.. och näringsbrist.


Som skrivet så här jag tio nya nycklar i mitt liv nu, har inte en blekaste om var alla går dock.
Var där nere och fingrade på väggarna nu när jag kom hem. Lustig känsla det där. Vet inte om den var bra eller dålig, bara lustig?

... blir snart vansinnig på min mor som sitter med sin dator här brevid mig och vägrar inse att jag sitter med hörlurar och inte hör ett enda ord hon säger.
Men snart kan jag sitta i min egna soffa, utan hörlurar. Tack gode gud.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0