Jobbiga jobbet.

Nu är jag här på plats igen, inte vidare trevligt faktiskt. Av de nästkommande 96 timmarna är jag här 48 och av de resterande 48 sover jag... 39. Alltså har jag sammalagt hela nio timmar kvar att försöka leka människa på.
Hate it!

Har hängt nere på stan med Ella idag, kaffe och lite shopping. Billig shopping. Hittade ett par stövlar som jag la undan till imorgon, får se om jag kanske hinner ned och köpa dom. Måste även fixa födelsedagspresent till mor min, hej och hå.

Fick meddelande från dom jag köper lägenheten av förut. Dom berättade att deras köp på lägenheten dom bjudit på gått igenom och att dom ska skriva papper på den på måndag. Nu går det så fort undan att jag knappt hänger med..

Kommentarer
Postat av: S

Hörredu, en liten fråga: Vad har du för dig nästa fredagkväll? :-)

2010-11-12 @ 19:46:16
URL: http://krysset.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0