Kallt, kallt, kallt.

Fast ändå inte, kallare kommer det att bli!
Sista dagpasset på jobbet för de här veckorna, tack gode gud för det. Jag har en sån fruktansvärd huvudvärk och jag skyller den helt och hållet på jobbet. Det är något lurt i väggarna där?

Dagen för lägenheten närmar sig med ofantligt stora steg och jag drar mig för att ringa Herr B. Måste ringa och be syster om flyttkartonger, även om man tycker att man inte har mycket saker så visar det sig alltid att man äger mer än vad man tror..

Eftersom att jag inte kan åka buss och prata i mobilen samtidigt måste jag nu försöka få tag i Ella om i morgon. Ska nog ut och speja lite igen!


I övrigt försöker jag att inte tänka alltför mycket, men trots att det är mig jag pratar om är det inte alltid det lättaste.
Jag känner mig liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0