Keso till middag.

Precis, keso till middag. Denna toppas med en alldeles för torr och läskig parmensan för smakens skull. Mumma?


Trippen ned till sthlm om två veckor har fått skjutas upp ett tag, vilket innebär att det inte blir någon Potter-premiär i storstan. Becks och jag ska se den på helgen här hemma ist. Herr B erbjöd sig ist att föjla med mig den 17:de så att jag inte sprängs av mitt premiär-måste. Man tackar, man tackar.

Ringde på en lägenhet som stod i tidningen igår men ack och ve, den var redan såld! Undrar om man är desperat om man säljer den till första bästa budet under första dagen? Ska gå och kolla på lägenheten på Tjädervägen imorgon igen, kl 12. Kanske ska göra som Annika säger och lägga ett riktigt skambud?

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag röstar på det förslaget!! :-D

2010-11-04 @ 22:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0