Lägenhetsvisning.

Strosade bort i regnet på en lägenhetsvisning idag innan jobbet. Det var endast jag och en gubbe där och kollade. På bilderna på nätet ser lägenheten relativt fräsch ut, förutom spisen och sovrummet, men nu när man gick runt och kollade med egna ögon insåg jag hur mycket jag faktiskt skulle vara tvungen att fixa där. Allt som dom gjort innan är halvtaskigt gjort och behövs göras om från noll.. och det kostar pengar som jag inte har. Plus att taket i vardagsrummet var fullt med sprickor, så det är bara att knacka ned allt och sedan spackla om och det är inget som jag kan göra själv. Kan inte i min vildaste fantasi tro att dom får 160tkr för den. 130tkr kanske, max 140tkr.

Klart att jag är lite besviken, men jag ska gå och kolla på den igen på fredag.

Kommentarer
Postat av: Annika

Bjud 100 000 o se om du kan få den, sen bjuder du in alla du känner på en härligt renoveringskalas ;-)



Jag kommer :-D



Kramis!

2010-11-03 @ 22:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0