Ledig dag.

Hej och hå, idag är jag ledig. Sitter och lyssnar på hemliga listan på Spotify, där finns själamusiken.

Har precis ringt och anmält mig för en lägenhetsvisning på Tjädervägen imorgon. Jag har alltid velat bo i de där hemskt rosa husen och nu kanske jag har min chans? Medans jag var med min mor på tv-shopping igår såg jag det häftigaste jag sett i köksväg, en kombinerad spis och diskmaskin! Ascool, synd på priset dock, hela 14.000kr. Men man kan ju alltid drömma?

Nu ska jag försöka ignorera mammas granne som poppar Eric Clapton för alla.
..och det ska tilläggas att katten Albus inte gillar Eric C.


Mor min ringde nyss och berättade att hon stod i garaget på sjukhuset och har haft inbrott i turk-kärran. Dom hade inte försökt sno några saker i den, bara hela bilen. Och då undrar jag, vem fan vill sno en 25 år gammal bil? Smarta människor det finns i världen.


I övrigt, snacka om misslyckat.

Kommentarer
Postat av: Tomas P

spis/diska kombo har vi på mitt jobb... sådetså, kom å köp!

2010-11-02 @ 23:20:33
URL: http://lopec.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0