Snabba ryck!

Har haft en snuskigt jobbig dag idag.
Somnade inte först vid 10-tiden, 12:20 ringde Fatima (som jag köper lägenheten av) och frågade om jag och mamma kunde komma ned för att skriva papper och dricka en kopp kaffe framåt kvällen, visst. Sedan vaknade jag 14:05 och kunde absolut inte somna om.. Skit. Däremellan har jag vaknat med panik åtminstonde tre gånger till.
Jag är jättepigg ikväll.


Men nu går det snabbare än vad jag tänkt mig, får tillträde till lägenheten om ca två veckor. Två veckor, som att jag inte har tillräcklig ångest redan nu? Fast det har faktiskt blivit bättre med den. Nu kan jag andas normalt utan att det känns som att jag har en ofantligt stor elefant stampandes på mitt bröst. Men även det där kommer och går, jag har bra och mindre bra dagar.
Idag är en mindre bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0