Snabbkaffe, alvedon och halstabletter.

Snacka om att min kropp ömmar idag! Är i stort behov av en helkropps-massage. Hade en alldeles förträfflig kväll igår, men tack vare några sömnlösa dagar och nätter så kändes det som att jag skulle somna sista timmen. Så nästa gång ska jag sova middag innan jag går ut! ..

Sitter här och försöker kurera mig mig innan jag ska iväg på jobbet. Har en lustig jobbvecka framför mig, går av imorgon 07:45, går på dagpass 24 timmar senare (08:00-20:30) för att sedan gå på det första av två nattpass på onsdag igen. Lustigt. Jobbigt.

Nu kokar jag mig en till kopp med snabbkaffe och hoppas på att jag överlever även denna natt.




Haha, ja visst det ja, jag drack faktiskt ett glas vatten på krogen igår! Framsteg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0