Solnedgångar.

.. De är nog bland det vackrate jag vet, de och en stjärnklar himmel.

Idag har det inte hänt så mycket i mitt liv. Helt plötsligt slog det mig att livet har tagit steg i riktningar jag inte alls var beredd på. Men jag antar att det bara är att hänga på karusellen och se vart det leder, så småningom blir det säkert bra.


Jag återkommer.



Well, hello again. Tillbaka efter min utflykt till Ica Maxi.
Jag älskar ostmackor, jag skulle nog kunna överleva er alla om jag bara åt såna i resten av mitt liv. Självklart höll då min värld att rasa ännu mer när jag inser att jag bara har ost så att det räcker till en halv smörgås! SMS:ade Herr B som var snäll nog att köra ut mig dit. Skulle nog kunna skiva om dessa ostmackor i all evighet, men jag lägger ned det nu.

Annars en vanlig kväll här, mamma och jag sitter med varsin laptop brevid varandra och kissekatten Albus ligger och tar upp halva soffan med sina maffiga kroppshydda.
Resterande tiden av detta dygn spenderas med ett glas vin och en bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0