Vilken dag!

För det var ingen vanlig dag för det var mammas födelsedag, hurra hurra hurra! Igår.

Äter överbliven smörgåstårta från gårdagen och ser på "Biggest Loser", en jäkligt lyckad kombination må jag påstå.

Gårdagen var en väääldigt lång dag. Gick av fjärde natten och sov inget på dagen. Ist hängde jag med Ella till hennes alldeles nyinköpta lägenhet (Oj, vad fin den var!) och mätte lite väggar, efter det bar det av ned på Wayne's för en välförtjänt lunch och tillhörande kaffe. Sedan for hon iväg på jobbet igen och jag gick och mötte Kicki-Kaka för ännu mera kaffe (Mina njurar värkte så in i...). Eftersom jag hade en mor som ringde och efterlyste mig, egentligen efterlyste hon kakorna och vinet som jag köpt, var det bara att sätta sig på bussen hem runt 17-tiden. Folk och fika i massor och min hjärna var nära at kollapsa till slut.


Min nya bästis Gramse följde med syter och Micke.
Albus protesterade lagomt genom att gå omkring att skrika lite upprört.


Tillslut fick jag ro i hjärnan och somnade. Klockan 01.30.

Kommentarer
Postat av: Tomas P

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!

2010-11-16 @ 20:17:36
URL: http://lopec.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0