Kreativiteten flödar, eller inte?

Sitter här och knåpar med mitt attans CV som ska skickas iväg fortast möjligast, men det går sjukt segt ikväll. Jag är inte så bra på att sälja mig på papper om man säger så. Becks påstår att jag är väldigt duktig på att nedvärdera mig själv, så jag kanske kan skriva det på meritlistan?

Annars så mår jag inte bättre än igår, har ont i både kropp och själ.
Har haft en sjuk smärta i foten i några dagar som gjort att jag haltar framåt lite sådär lagomt snyggt. Låter inte så farligt kanske men nu har det börjat sprida sig uppåt i benet längs vaden, vilket gör att benet vill vara som en ostkrok. Inte alltid så praktiskt.

Funderar på att försöka få i mig en ostmacka, jag känner mig faktiskt lite hungrig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0