Nattsvart.

Det är kolsvart ute nu för tiden, enda positiva med det är att man har möjligheterna att få se stjärnorna lite oftare. Jag gillar stjärnor.. Dom påminner mig om hur liten människan faktískt är.

Sitter och försöker få i mig ett kycklingbröst som min rara mor gav mig men det går inget vidare (varför smakar kycklingen skinka?). Åt dock upp en tomat och lite gurka, plus att jag hinkar kaffe som vanligt. Så med andra ord så överlever jag nog.

Skickade iväg ansökningar nu ikväll, håll tummarna. Jag behöver verkligen byta jobb så att jag också kanske kan få ett lite mer normalt liv. Lite avgörande dag imorgon, försöker att behålla det lilla lugn jag har kvar.

Har en lång natt framför mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0