Tick, tack, tick, tack.

Idag har jag inte gjort ett endaste dugg. Hade tänkt att gått bort till Herr B's lägenhet och försöka plocka ihop lite kläder och sånt, men jag har skjutit upp det timme för timme och nu har jag ingen lust att gå dit. Så här sitter jag på min mammas soffa. 

Jag näst intill tvingade Kicki och Joel att underhålla mig igår, det var uppiggande iaf. Tur att dom orkade med mig för hade jag behövt sitta här igår hade jag troligtvis hoppat ut genom fönstret.
I övrigt är jag .. ledsen? Och det kommer jag att vara, jag är inte mer än en människa.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det hade väl snarare varit fel om du INTE varit ledsen!?

Du är alltid välkommen hit på pratstund, fika, film eller nåt annat. :-)

2010-10-24 @ 18:08:56
URL: http://krysset.bloggplatsen.se
Postat av: Fröken Fru

Du ska vara ledsen nu, i MASSOR! Du måste ju få bearbeta alla era år tillsammans, innan du är redo för nästa steg i den här processen:-) Hur har det gått med lägenhetsjakten?!



Massor av styrke kramar till dig!!

2010-10-24 @ 18:14:13
URL: http://frokenfrau.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0