Tillbaka på plåster.

Ikväll går jag på första nattpasset av fyra, så då passar jag på att börja med nikotinplåstrena igen. Jag vet ju att jag kan sluta nu och då är det bara att börja om igen. Så.. Nu tar jag några djupa andetag och plåstrar om mig!


Har i övrigt haft några ganska bra dagar nu. I tisdags träffade jag Ella för en sushi/kaffe på stan, väldigt trevligt då jag inte träffat henne på ett bra tag. Hoppas att det blir att träffas mer framöver! På kvällen gick jag och Kicki-Kaka på förhandsvisning av "Due date", grymt rolig film. Sista bussen inväntades på Bishop's med ett snabbt glas vin. Igår var jag på Birsta med mamma och syster. Hittade en jacka som jag funderar på att köpa, men det finns ju så mycket annat att lägga pengar på just nu.

Var och kollade på en lägenhet igår också. Ett totalrenoveringsobjekt. .. och då menar jag verkligen TOTALrenovering. Skulle vara tvungen att riva ut allt, garderober, kök, allt. Skulle ha varit en finfin affär för någon som hade tid. Dom hade ett bud på 35 000, men då får man räkna med en renoveringskostnad på kanske 70 000- 80 000 om man gör allt själv. Så nej. Men jag fortsätter att leta i denna djungel, för jag måste ju bo någonstans.

Kollat upp möjligheter för validering idag, börjar mer och mer inse att jag kommer måsta försöka läsa många ämnen på distans och sen validera ämnena jag kan. Ska ringa och koll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0