Värk i själ och hjärta.

Nyss hemkommen från arbetet, trött i kroppen och ont i själen. Iofs är det bra att jag har något att göra men jag önskar att det var något jag gillade att gå till. Missförstå mig inte, jag gillar mitt jobb, men bara inte där jag är. Dagen gick sakta men säkert framåt, men som alla andra dagar måste den ta slut.

Imorgon har jag tack och lov nästan hela dagen uppbokad. Goa Ella kände för en sushi-lunch, vilket jag tackar för då det kanske kan medföra att jag kan äta ett mål mat för första gången sedan i onsdags. Jag må behöva gå ned i vikt, men detta kanske inte riktigt är rätt sätt. På kvällen får jag hänga med Kicki-Kaka, vilket jag alltid uppskattar. Hon låter mig prata om jag vill och kan lätt få mig att tänka på andra världsliga saker om det behövs.

Ikväll tänkte jag lägga mig och glo på "Juno" som i min värld är alldeles, alldeles underbar.
En saga med lagomt olyckligt slut?


I övrigt vill jag bara tacka för de fina tankarna och vänliga orden jag fått, de värmer otroligt mycket.
Så.. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0