Ta det som det kommer..

Okej, det kan jag väl göra.

Sista natten på 10 dagar nu! Nu är det dom där satans dagpassen som gäller, tur att ens arbetskamrater förstår att man är trött som ingen annan när man är här. Jag behöver ett nytt jobb. Nu.

Går av imorgonbitti. Då ska soffklädseln hämtas och träningskläderna ska letas fram! .. om jag fortfarande kan ha dom?
Nu är det kört, finns inga ursäkter längre. Ska med Kicki-Kaka ned på Gold's på förmiddagen, gillar jag stället köper jag ett kort. Appropå träning så kopplade jag in mitt Wii idag. Mitt Wii Fit Plus ansåg att min ålder var 45, jag hatar den och den ska dö. Eller.. jag ska visa att den har fel iaf?
Sen ska jag iväg och utforska nya delar av stan. Nice.

Tv:n jag skulle köpa försvann och jag måste hitta en ny..
http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=4135831
Jag gillar den.
Jag tror att jag ska införskaffa den, fast den är billigare i butik.

Nu ska det drickas kaffe så att jag faktiskt orkar med den här natten också. Träna lite smått imorgon och vända på dygnet, tur att man får sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0