28? 23 sa vi väl?



 Ragge-Raggmunk har fått permanenta redbull-vingar. Annika upptäckte en knöl på hans hals för två veckor sedan. Veterinären snodde åt sig många prover och skickade ned de till Uppsala, fem dagar senare kom beskedet att Ragnar hade elakartad cancer i lymfkörtlarna. Inte mycket att göra åt saken. I måndags fick han somna in.
Ragnar blev bara 17 veckor, men under de veckorna spred han en glädje som är svår att beskriva med ord. Låter löjligt, men det är sant.


.. Jag fick lite ångest över min ålder igen. 28 låter mycket värre än 27? Men jag är inte riktigt där än.


Skriver lite mer sällan nu för tiden. Finns fortfarande mängder med strunt att dokumentera, men orken har inte infunnit sig. Tio dagar, vad har hänt på den tiden? Jobb? Útekvällar? Innekvällar? Hängaisoffandagar? struntaialltjagbordegöradagar? Typ.


Nu ringer det i mobilen och jag orkar inte skriva mer nu heller.

Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0