Friheten tog slut snabbt den här gången.

Efter två jobbfira dagar bär det nu tillbaka till arbetet. Bara en dag den här omgången, men sen är det nätter som gäller i tre veckor. Hur som känns det tyngre än någonsin att gå dit.

Trevlig helg dock. Somnade på soffan fem minuter efter att "På spåret" var över, vaknade fyra timmar senare, satt här framför i yttligare två timmar innan jag slocknade igen? Vaknade 10:40 av att mamma ringde och väckte mig..  13.5 timmar liggandes i en obekväm ställning på soffan. Jippie!

På lördagen fyllde älskade syster 30, så vi var där ute och firade henne på kvällen.
Åkte in till Skönsberg och.. ja. åkte in dit?
Detaljer, detaljer.

Mindre pigg idag. Åt söndagsmiddag med Ella innan hon hjälpte mig att måla lite på köksskåpen. Jag hatar mina skåp.
Hatar.


Ska försöka sova strax, lång dag imorgon.


Kommentarer
Postat av: Tomas P

snart dags för en fin bild på hur fina och bra skåpen blir när ni målat klart o hatat klart sådär...?

2011-01-22 @ 12:53:37
URL: http://lopec.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0