Härda Jennie, härda!

"I do what I want,
so everyones always judging me.
I'm not afraid of anything,
and I've got the whole world in front of me."

ADTR - All I want

En arbetsdag kvar den här veckan, en endaste! Från förra torsdagen kl. 20:00 till idag har jag jobbar 75 timmar och det har tagit hårt. Som ett extra lager smör på mackan så har jag sovit så fruktansvärt dåligt. Fick ringa vårdcentralen idag och be om ett nytt recept på sömntabletter, men eftersom att det var några år sedan jag åt de senast så ville dom träffa mig igen innan dom kunde skriva ut något, vilket är förståeligt. Men jag skulle få något annat utskrivet åt mig sålänge. Jag har ätit Atarax förr, de hjälper mig inte att somna men hjälper till med att bibehålla sömnen när jag väl slocknat. De är snälla tabletter som inte är vanebildande och det kan jag gå med på.

Men som skrivet, ett arbetspass kvar sen är jag lever jag i frihet i två dagar! Woho!
Då ska Syster-yster som fyller 30 firas! Ack så gammal hon börjar bli nu ( ;

I övrigt hoppas jag på en förträfflig helg med lite målning av det förbannade köket som jag har kommit med diverse ursäkter för slippa pyssla med de senaste två veckorna.


Fick nyss ett sms av arbetskollegan A, "Haha, leve singelkvinnan!" Vi har mms:at blider på vad vi pysslar med till varandra. Jag fick ett kort på en stor mugg glögg och mängder av nygjord knäck på av henne och hon fick ett med ett vinglas och vindruvor av mig. Vi är förträffliga!  

Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0