Sju koppar kaffe?

Det är vad jag har druckit idag. Likt förbannat slocknade jag på kökssoffan på jobbet. Det ringde i hemtelefonen, folk gick omkring brevid mig och Anna ringde till min mobil som jag hade i örat.. jag märkte ingenting? Då är jag trött. Men, jobbet flöt på fint även om jag var som en zombie. Skönt att ha arbetskamrater som är förstående.. Två dagpass kvar. 22 timmar, sen är det frihet i 48!

Efter jobbet träffade jag Kicki-Kaka och fikade lite. Åkte hem 20:45-bussen och var lagomt slut i huvudet.. Sitter och sneglar på sängen nu, men jag har fortfarande saker som måste göras innan jag kan försöka sova. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag att ligga och stirra på klockan i tre timmar innan jag får snarka.


Btw, jag är sugen på sushi! Give me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0