Svarta dagar och väldigt starkt kaffe.

Nu är draperierna vid sovalkoven äntligen uppe, så nu har jag mörkare dagar än på länge. Detta innebar att jag sov till strax efter 17 idag! Det jobbiga är att jag fortfarande är snuskigt trött så nu dricker jag äckligt starkt kaffe, jag har en lång natt framför mig innan jag går av nätterna för den här gången.

Hade tänkt att kanske få något gjort imorgon, typ måla i köket? Saken är den att det är ju så tråkigt och jag kommer säkert att komma med någon riktigt dålig ursäkt för att slippa ta tag i saken. Typ dricka kaffe i sängen eller kanske i badkaret?
Den som överlever natten får se.

Annars? Jag är mätt. Åt stekt ägg och en ostmacka till middag.. Känns som om att min magsäck är i samma storlek som en golfboll så nu mår jag illa (men det sköljer vi ned med kaffet Peg).


Nu ska jag se på otroligt dåliga komedier som troligtvis bara innehåller för dålig humor och silicontuttar.
Adjö.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0