Vibrerande hjärna.

Jag är trött, sjukt trött. Meningen var ju att jag faktiskt skulle däcka relativt tidigt igår, men det blev sent.. eller tidigt, beror lite på hur man ser på saken? Iaf, 06:30 var sista budet. Starkt jobbat! Men det gör inte så mycket ändå.
Jobbade lite extra idag, så länge det är halvpass har jag inga problem att gå in. Det är bara dom där attans 11-timmars jag inte orkar med. Lyckades missa två bussar när jag hade slutat så jag fick hänga med Annika och Ragnar lite. Han är fortfarande lika cool och han sprider gläjde omkring sig. Det jävliga är att jag svepte en stor kopp kaffe när jag gick därifrån, så nu vibrerar min hjärna.

Är nu i mitten av min 75-timmarsvecka, tre dagpass kvar. Suck. Hjärnan är redan mosig nog som den är? Tur att jag har helgen är fri!
Fika på stan med Kicki-Kaka imorgon efter jobbet, nice!

Annars då? Jag har värk i mina ben? .. Och jag har lustiga blåmärken, bör börja äta vitaminer så att folk inte tror att jag misshandlar mig själv.

Nu drar jag mig snart mot sängen och klättrar lite på väggarna, jag saknar min kalla cementvägg, den var trevlig att svalka av sig på.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0